
فریدون همتی در بازدید از فعاليت هاي میز خدمت در تعدادي از دستگاه اجرایی استان هرمزگان، عنوان كرد: از تیرماه امسال تمامي دستگاههای اجرایی استان موظفند از طریق میز خدمت که در طبقه اول یا در دسترس ترین مکان قرار دارد، ارباب رجوع را پذیرش کنند.
وي ادامه داد: تا کنون در ۸۷ دستگاه اجرایی استان هرمزگان میز خدمت راه اندازی شده است.
استاندار هرمزگان با اشاره به اهميت نظارت هر چه بیشتر مردم بر میز خدمت، افزود: صندوق های انتقادات و پیشنهادات برای ارتباط مستقیم مردم با استاندار در محل میز خدمت دستگاه های اجرایی استان جانمایی شده است.
همتی بيان داشت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و رسانه های دیداری و شنیداری استان هم برای بهبود و ارتقای کیفیت میز خدمت در کنار دستگاه های اجرایی استان باشند. |